Under the Iron Sea

Dagens ord: Granatkastare.
Varför?
För att jag är en aning trött på att saker, för en gångs skull inte saker som i saker som händer utan fysiska ting som t.ex. möbler, sängar, flyttlådor och allt som ligger i dem.
Det är sjukt hur mycket saker man samlar på sig under åren.
Jag tänker inte bara på alla saker som mor och far har utan alla saker som ligger i mitt gamla föråd i jönköping.
Det roliga är att jag vet att det är fullt med saker men jag kan bara komma på att det är min fåtölj och mitt keyboard som jag vill ha.
Jag lovar att om jag skulle börja rota i det så finns det massa saker som jag "måste" spara.
När jag kommer dit så ska jag slänga eller ge mycket utav det till välgörenhet.

Idag ska jag och far min flytta lite småsaker så som datorer och min säng från lägenheten i gbg, sedan ska vi hämta någon matsalsgrupp hos min faster som pappa ska ha i Målsryd.
Igår kändes det ganska ok att vara "hemma" i Borås igen.

Nu ska vi åka.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0