update

Lite uppdate.
Jag är lite på snusen nu efter folkjulöl, glögg och lite drink som ida bjöd på.
Det var ganska avslappnat att hänga med gänget, tack och lov.
Jag var som sagt orolig för att det skulle vara konstigt, dock vet jag har inte varför jag trodde att det skulle vara det.
Det grunar sig väll i att jag är rädd att trilla tillbaka i gamla tankesätt som inte är bra.
Men det tror jag inte att jag kommer göra bara för att jag är hemma i Borås och hänger lite...jag tänker bara för mycket på det.
Under denna kväll har jag även gjort bort mig för någon som jag inte ens träffat IRL än, nela som jag nämnde innan.
Hon firar ju som sagt inte jul och jag mitt dumma fanskap skulle ju fråga varför när jag såklart fattar varför.
Inte nog med det lyckades jag fråga henne om hon träffade någon just nu på det osmidigaste sättet någonsin dokumenterat i mänsklighetens historia:
"Om det är så att du har någon som du träffar och tycker att det är obekvämt att jag frågar om vi ska ta en kaffe så säg det" eller något sådant skrev jag.
Jag skäms ganska mycket.
Om det är någon som ens läser/följer detta så märker ni kanske att jag är lite mer utmålande än jag bruakr vara, det är ett försök att vara mer ärlig mot mig själv och sedan kan det vara för att jag är lite salongsberusad.

Nu ska jag nana.
puss

Kommentarer
Postat av: Miccan

Jag läser alltid! Jag tycker inte det var så farligt, men I get the feeling min vän!

2011-12-26 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0