Tombstone Blues



God morgon
Solen skiner över götet.
Lämnade in min hemtenta i torsdags, det var mer ågren över att lämna in den än det var att skriva den.
Inte för att den var dålig eller att jag inte var klar (för det var jag för en gångs skull)
Skolan har gått riktigt bra, det har inte hänt på länge.
Grejerna med sexmästeriet kanske är bidragande eftersom att man blir mer motiverad att göra saker i tid så att man kan ha roligt och fixa saker med allt som händer.

Min dator brann upp i lördags *tumme upp*, eller det var kontakten till adaptern som brann, datorn är nog ok men det är bara 20 minuter batteritid på den så det är inte som om jag kan använda den.
Har räddat hårddisken så inget har gått förlorat. ^_^
Pappa är en ängel och har beställt en ny dator via sitt jobb som kommer i morgon.
Vet inte om det är "min" eller om jag bara har den till låns...det är en dator i alla fall.
Jag har ju min feta dator men den står ju nedplockad i borås, snart kommer den stå hos mamma i Nol men det är ju inte direkt som om jag bara kan packa ned den i väskan och dra till biblioteket.

Sara kommer på besök på torsdag ^_^
Det ska bli riktigt kul, har saknat henne.
Det känns som om jag har stängt av allt som inte är i direkt kontakt med mig i min vardag.
Det är inte med mening men jag har varit så orolig att jag inte ska palla med skolan och det sociala utan bara stänga in mig som det blev förra året.

Jag tänkte bjuda på lite bilder från Asp-kampen.



Nu ska jag se senaste avsnitten av
the walking dead, boardwalk empire, hell on weels och homelan.
Älskar måndagar ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0