Not Dead Yet

Word up!
Jag sitter i målsryd i pappas hus och väntar på att mamma ska bli klar med sina saker.
Hon håller på att flytta en massa saker som är kvar här och jag hjälper henne.
Det händer så mycket just nu.
Tänkte ta upp det mer ikväll i mitt nästa inlägg.
Det är lite utav ett sätt att skapa mig bättre rutiner, har känt mig så trött det senaste och lite deppig så jag ska försöka göra enkla saker som jag inte "behöver göra" men är bra för mig.
T.ex. att skriva här, lyssna mer på alla nya aldum som släpps, hålla mer koll på nyhetsflöden och sedan att komma ut och springa lite mer och idag har jag ingen ursäkt att inte.
Innan jag går lämnar jag er med Miles Kane som oxå kommer till Hultsfred.
I denna videon liknar han Noel Gallagher och också han kommer till Hultan i sommar.
Jag och Amanda pratade om att köpa biljetter och åka tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0