....

Känns lite fel att dra upp dagens skit här men det känns bara som att det ända jag gör just nu när jag pratar med människor är att berätta om alla jobbiga saker så jag tänkte att om jag tar det här så slipper jag känna mig så gnällig irl.

WTFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!
Jag borde lärt mig att hålla mig undan när mor och far möts eller ska ha något att göra med varandra.
Idag skulle jag och mor plocka upp Wictoria och Viktoria på flygplatsen och sedan köra dem till pappa i Målsryd, hämta lite saker och sedan åka tillbaka.
Ett projekt som jag i min lilla fantasivärld ansåg en normalt funtad människa ta ca 3 timmar max.
Dock var det så att mor hade inte sovit något pga att det blåste ganksa mycket i natt och hon var väldigt lättretad så jag säger att jag kan köra under dagen.
Min syster hade tappat bort pass, mobil och plånbok i skottland, detta var väldigt upprörande för mamma, jag bara sa: Ok, skönt att ni är hemma och hela i alla fall.
När vi äntligen kommer till Målsryd så brakar helvetet lös och fortgår i timmar.
Jag tänker inte ranta om det för det kanske inte hör hemma här.
Tillslut stod jag inte ut så jag gick och la mig i pappas stora säng där Wictoria redan låg och sov (eftersom hon hade varit ute och festat under natten och var trött från resan).
När jag vaknade några timmar senare så hör jag hur mamma fortfarande håller på.
Pappa säger saker oxå men just idag blev jag lite trött eftersom när det kommer till saker och sådant så är de båda ganska ansvariga för att det ser ut som det gör men när den ene börjar skrika saker om den andres "partner" bara för att personen är förbannad över annat så frågade jag om vi inte skulle åka....någon timma senare är vi äntligen påväg igen.
Detta tog fan hela jävla dagen.
Jag skulle spenderat eftermiddagen i stan skrivandes på min hemtenta med Amanda men icke.
Åker nog in i morgon istället.
Fuck it.
Nu känns det bättre när jag klagat av mig.
Jag ser grymt mycket fram emot helgen.
Det kommer bli väldigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0