Hello

Sitter på universitetsbiblioteket men utsikt över "stargaten".
Trots att det ska blir "storm" idag så är det väldigt milt ute och klart.
Jag åkte med far ner idag, känner mig inte så kry men det är nog bara för att jag är trött.
Till mitt stora förtret så var den fukkin cafeterian stängd, men jag ska fika med min fina lilla vän Hanna vid 11 så jag får väll hålla mig.

Idag känner jag att det är en Oasis-dag, jag vet att jag inte bara kommer lyssna på Oasis men det är en sådan dag.
Jag sitter och ska komma igång med min hemtena igen.
Tur att jag startade lite med den innan det blev jul.

Idag blir det nog att ta bussen ut till mors hus i Nol, mina gitarrer står ju där och jag är så galet sugen på att spela in något. Kanske inte just nu dock när jag ser ut och känner mig som döden :P

Trots att det bara är den 3:e så är det ganska mycket folk i rörelse här uppe på biblioteket och skolan, fast det är nog många som har tentor´n shit som ska vara inne runt den 10:e som jag.

Min syster kommer hem i morgon från Skottland, hon var där med sin vän som oxå heter Viktoria, över nyår och det ska bli kul att höra hur de har haft det.

Nu ska jag nog försöka skriva på min hemtenta.
Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0