Like a Rolling Stone

7

Bilden är från filmen Im Not There, bland annat Kate Blanchett prtretterar Bob Dylan.

 

Idag är en sådan dag som jag hatar men det är så typiskt mig. Det är så uppenbart att jag är "stämd i moll". Jag är lite rädd för att släppa taget om min självständighet och det känns som om jag inte har 100% koll på att jag är jag och jag är min egen människa så händer något med mig.

Jag kan inte förklara.....Det är dock lugnt, ska lägga min tid på att spela gitarr och skriva tenta tills på torsdag så jag får lite paus från mig själv och det kanske hjälper.

Skulle spelat gitarr men Rasmus igår men det blev inte av och tyvärr kommer det nog inte bli något av det för än efter torsdag. Men fan va sugen jag är på att göra musik, har mycket idéer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0