Stay Free



Såg just nu att det ser ut som någon har cummat lite på min kavaj men det är (förhoppningsvis) spegeln som är smuttsig.

Nyår var riktigt bra.
Som jag skrev innan så har jag inte haft ett bra nyår på så länge att jag inte ens vet när.
Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket till Sons of anarchy, helt galet bra.
Jag har hjälpt pappa städa i huset idag men det är fortfarande helt enormt mycket kvar dock börjar det att se lite mer ut som ett hem än ett jordbävningsdrabbatkärnvapenkrig.

I morgon åker jag till Gbg igen.
Ska spendera hela dagen på humanisten/universitets biblioteket och skriva hemtenta.
Nela frågade om jag ville hänga med ut och fira henne i helgen (hon fyller år idag), jag blev grymt glad.

Känns som om jag är mer ärlig mot mig själv, jag låtsas inte bli/vara glad om jag inte är det samt att jag inte bryr mig så mycket om folk inte gillar mig längre.
Det kan oxå vara så att jag bara är en bitter gammal gubbe. :P

Nu ska jag se senaste avsnittet av Hell on Weels och dricka en kopp kaffe ^_^

Jag har säkert postat den innan men den är helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0