A girl like you

Dafaq?!
Idag är en sådan dag som man bara vill antingen gå och vara arg på allt eller bara ta en lång tur med bilen till något ställe där allt är bättre.
Alla fölovar sig, gifter sig och skaffar barn runt omkring en.
Inte nog med att hela internet är fullt av barn, magar och allt snuttigulligt.
Ja, bitterheten är ganska påtaglig.
Vad som kanske får mig att känna såhär är inte bara det faktum att folk "bara hittar varandra" är att jag börjar tro att jag har en stor skyllt över mig både IRL och på nätet som får folk att bara inte vilja prata med mig.
Dock har Jon (en vän) frågat om jag vill vara med i ett band som han dragit ihop, där jag ska spela gura.
Samt att nu ska jag börja handla saker till min studio.
Fittliv, alltid är det något...dock vet jag att jag säkert kommer vara på bra humör i morgon.
Tag detta mästerverk och håll till godo

Kommentarer
Postat av: louise

i like you

2012-09-17 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0