There is a light that never goes out

Idag är det sol.
Hade jag varit ensam idag så hade det varit ganska ok, det är nämligen en sådan dag när mina medicier inte fungerar så bra, jag är grymt kreativ och har grymt mycket idéer och tankar men jag vill inte umgås med någon.
Det är lite svårt att förklara, utifrån verkar jag mest bara frånvarande eller stissig och okoncentrerad.
Jag funderar på om jag inte skulle ta mina mediciner, skulle jag fungera då eller skulle jag behöva jobba så hårt för att göra vardagliga saker....vilket jag inte tror med tanke på att det ända som händer är att min hjärna och tankar går i "overdrive" när jag slutar ta medicinerna.
Låter som att jag kommer bli helt cp om jag inte tar dem men det är inte så mycket skillnad mot nu :P
Dock känner jag mig så korkad när jag tar dem, ska knalla iväg till farbor docktor någon dag när jag har tid.
Längtar tills jag och min lilla vän Sara ska dela lägenhet och jag kan fixa mina inspelningsgrejer.
Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, känns som om att jag behöver sova så mycket mer pga att jag sover så dåligt.
Tog hand om systers fiol medans hon är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0