Unchain my heart

Syster har just åkt hemmifrån och är nog vid flyget om en liten stund.
Hon flyttar på lite obestämd tid till Skottland.
Lite ledsamt....vem ska jag nu prata skit med?
Fast Sara har ju vårdnaden av mig nu.
Jag kom till en insikt för någon dag sedan.
Det låter som en idiotisk sak men jag känner att det är inget direkt annat än musik som jag vill ägna mitt liv åt.
Det finns inget annat som får mig så fokucerad och uppfyld som att hålla på med instrument eller bara arbeta med musik och en dag ska jag fan ha mitt eget skivbolag.
Det är ingen omöjlighet och det kostar inte så mycket som folk tror, det är "bara" ett ganska stort jobb med det.
I vilket fall som helst, idag ska Sara ha födelsedagsfika, jag tänkte åka dit i tid så att jag kommer hem i tid, mest för att jag är sugen på att spela gura och Star Wars online, samt att jag tänkte jobba i morgon för att jag känner att jag vill det.
Jag vet inte vad som händer med hela den här internett-dejting-grejen som jag hålelr på med.
Jag känner att det är nästan som när man träffar människor på krogen, man pratar lite och plötsligt går någon och slutar prata med en, fast det kanske bara är jag som inte fattat hur man gör.
Jag var i garaget igår och pillade lite med bilen och av någon anledning så slutar det alltid med att kapen kommer fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0