Hurt

Överlömning överlämning överlämning.
Känns som om det är det ända jag säger att jag gör, det är så mycket info att man blir helt utmattad.
Detta är dock det ända som driver mig just nu.
Fick en impuls när jag gick den långa vägen hem från bussen; fan om man ändå skulle ta livet av sig för att jag inte orkar (detta var en sådan vanlig "cp"-inpuls som man får ibland för 0,2 sekunder) men sedan tänkte jag att det kan jag ju inte, jag har ju ett förtroeendeuppdrag...om inte det är en fucked upp syn på ansvar och prioritering så vet jag inte vad som är.
Min kära vän Sara och jag har typ bestämt oss för att dela en 3:a i Borås, för att vi båda behöver lite omväxling och någon att dela lägenhet med. Tycker att det känns som en bra idé och jag tror att det skulle kunna fungera riktigt bra.
Fan, jag har varit så jävla nere de senasre veckorna, känns som en sådan sak jag oxå skriver hela tiden.
Jag vet inte riktigt om det beror på att jag inte direkt kommer få någon "riktig" sommar, att jag är singel men inte hittar någon vettig att vara med eller ens "kan" tycka om någon, eller bara det faktum att jag bor där jag gör och att jag känner mig lite hemlös.
Bra saker som ligger nära i tiden är att jag vann en full tank bensin av JET för en tävling jag var med i i Maj, att min älskade syster ska boka tatueringstid till mig och att det ska göras snart och att jag får lön i juni (dock bara halv men egentligen skulle jag inte få något alls).
Fast just nu vill jag bara ta mina saker och gå ut genom dörren och ta bilen någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0