On a Day Like Today

Vaknade av världens värsta ångestdröm, var tvungen att snooza lite extra så att jag fick drömma något annat för jag vet att det skulle plåga mig hela dagen annars. Dock är jag ändå lite piggare än igår. Just nu sitter jag på överlämningsmöte och det är skönt att göra något fast jag hellre hade legat och sovit.
Vad som tynger mig just idag (som har varit över mig nu i några dagar) är att idag är det två år. Den första låten jag hörde på radion i morse var Oskar Lindhros med Från och med du...fan. Känner mig ganska splittrad.
I morgon är det fest i Borås som grädden på moset, ska försöka gardera mig genom att hänga med Sara, känner att komma tillbaka och se alla kan vara mer på ont just nu än gott.
Ska se om typ Katarina (som jag kommer jobba med under det kommande åter) om vi ska ta en öl idag....får se vilka som hänger med.
Har lyssnar på Keane hela morgonen och det har hjälpt lite.
Här är dock något som är lite mer peppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0