What a Life!

Blääää.
Nu kom jag på vad det var jag skulle skriva innan.
Lyssnade just igenom Keanes senaste album och sedan det som kom 2008.
Så som folk kanske vet så är detta band helt fenomenalt, deras två första album var helt magiska.
Det album som kom 08 var jag inte så imponerad av, det var fortfarande Keane men med lite annat sound.
Dock det senaste, det ända som direkt sa att det var Keane var namnen på låtarna och att man hörde vem som sjöng ibland, annars var det bara en grym besvikelse.
Det var inte direkt dåligt det skulle säkert vara bra om man inte har lyssnat på bandet innan eller kände till deras gamla album.
Dock vill jag ännu en gång promota 2011s (enligt mig) bästa album.
Noel Gallagher's High Flying Birds – Noel Gallagher's High Flying Birds
Ett sådant album som man kan sätta igång och sedan bara lyssna rakt igenom.
Det är sann kärlek.
Jag hade tänkt ladda upp en snygg bil från festen hemma hos joakim när jag och min lilla vän Nancy ser kulturella och svåra ut.....men det kanske inte är så uppskattat.
Så det blir denna, eftersom jag oftare är bakom kameran.
På tal om att vara bakom kameran så ska HumanSex ha en sittning med temat erotik och jag funrar på att klä ut mig till Bingo Rimé, ända problemer är hur jag ska fixa mitt hår blont, för jag tänker fan inte bleka det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0