The Quiet Place

Min kväll har bestått av Star Wars: The old Republic och vin i min ensamhet.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska släpa mitt "forever alone"iga arsle till kårkällaren i morgon eftersom det är bartömning och det kommer vara grymt mycket trevliga människor där (detta är vad jag intalar mig) eller om det bara kommer leda till att jag bli ännu mer opepp på att fira min ffödelsedag på fredag.
Anledningen till att jag inte har velat fixa något är av samma anledning som jag är ledsen.
Det låter nog mycket värre än vad det är men när jag känner försommaren i luften och jag vet att min födelsedag är runt hörnet så tänker jag bara på den födelsedagen jag hade för två år sedan.
Nu i efterhand förstår jag att hon redan hade bestämt sig och det var nog därför jag satt hemma ensam men jag förstod det inte.
Fan va dum i huvudet man blir av att tycka om någon.
Det är kaanske just den tanken som har hängt med mig sedan dess och kanske därför jag är som jag är nu.
Jaja.
Nog med självömkan.
Min kusin Anna tar studenten på torsdag och jag ser fram emot att gratta henne.
Hon är en bra tjej och jag hoppas att hon får en riktigt kul studentfest.
På min födelsedag (....igen....) tänkte jag ta bilen till havet och bara sitta och lyssna på Beirut och var för mig själv innen jag åker till stan och går på festen som mina finna vänner har ordnat.
Min kväll har bestått av Star Wars: The old Republic och vin i min ensamhet.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska släpa mitt "forever alone"iga arsle till kårkällaren i morgon eftersom det är bartömning och det kommer vara grymt mycket trevliga människor där (detta är vad jag intalar mig) eller om det bara kommer leda till att jag bli ännu mer opepp på att fira min ffödelsedag på fredag.
Anledningen till att jag inte har velat fixa något är av samma anledning som jag är ledsen.
Det låter nog mycket värre än vad det är men när jag känner försommaren i luften och jag vet att min födelsedag är runt hörnet så tänker jag bara på den födelsedagen jag hade för två år sedan.
Nu i efterhand förstår jag att hon redan hade bestämt sig och det var nog därför jag satt hemma ensam men jag förstod det inte.
Fan va dum i huvudet man blir av att tycka om någon.
Det är kaanske just den tanken som har hängt med mig sedan dess och kanske därför jag är som jag är nu.
Jaja.
Nog med självömkan.
Min kusin Anna tar studenten på torsdag och jag ser fram emot att gratta henne.
Hon är en bra tjej och jag hoppas att hon får en riktigt kul studentfest.
På min födelsedag (....igen....) tänkte jag ta bilen till havet och bara sitta och lyssna på Beirut och var för mig själv innen jag åker till stan och går på festen som mina finna vänner har ordnat.
Jag känner spontant att jag hade velat skriva så mycket mer just nu men jag är ganska trött.
Ska bli bättre på att uppdatera detta känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0